Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال برای جامعه هدف دو هزار و ۴۴۵ طرح اشتغال اجرا شده که این طرح‌ها ۳ هزار و ۲۲۳ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال دو هزار و 445 طرح اشتغال توسط کمیته امداد برای جامعه هدف با مبلغ 954 میلیارد ریال اجرا شد که این طرحها 3 هزار و 223 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از این طرح‌ها 64 طرح در بخش حمل و نقل، 909 طرح خدمات، 979 طرح دامداری، 27 طرح طیور، 72 طرح کشاورزی، 9 طرح زنبورداری و پرورش ماهی، 245 طرح صنعتی، 93 طرح فرش و گلیم و 47 طرح صنایع دستی اجرا شده است.

اختصاص 137 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان گلستانی/4000 نفر صاحب شغل می‌شوند500 پنل خورشیدی برای اشتغال مددجویان فارس افتتاح می‌شوداختصاص 170 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان امداد در گلستان /6000 نفر صاحب شغل می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در طرح‌های اشتغال ایجاد شده در 10 ماه امسال 700 مجری زن و یک هزار و 745 مجری مرد بودند که یک هزار و 11 طرح شهری و یک هزار و 334 طرح روستایی بوده است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه 434 طرح در بخش مشاغل خانگی، دو هزار و 11 طرح خوداشتغالی و خودکفایی اجرا شده همچنین در این مدت 17 هزار و 513 فقره نظارت بر طرح‌ها انجام شده و 3 هزار و 570 نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 676 طرح مقدماتی، 626 طرح مهارتی، یک هزار و 268 طرح پایدارسازی و توسعه بوده و در این مدت 338 نفر از طریق کاریابی‌ها شاغل شدند و 256 خانوار خودکفا شدند که این آموزش‌ها با اعتبار 857 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد یک هزار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی