Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر با استقرار جبهه سرد در گلستان شاهد بارش برف و باران در اکثر محورهای کوهستانی استان هستیم.

وی افزود: ریزش برف در توسکستان، درازنو، دهنه محمدآباد علی آبادکتول از صبح آغاز شده و در محور خوش ییلاق هم کولاک شدید را شاهد هستیم.

میقانی بیان کرد: تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیرچرخ ممکن است و در محور توسکستان بدون زنجیرچرخ اجازه حرکت داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان محور شلمی در بخش گلیداغ به دلیل کولاک شدید مسدود شده است.

وی در خصوص جاده زیارت بیان کرد: در این محور به دلیل ریزش برف مسدودی را شاهد هستیم که نیروهای راهداری مشغول بازگشایی محور هستند و تا نیم ساعت آینده باز خواهد شد.

میقانی گفت: تمام نیروهای راهداری در محورها مستقر شده تا عملیات نمک پاشی و شن پاشی را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تأکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

کد خبر 5127422

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مهدی میقانی ویروس کرونا شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • محور هراز بازگشایی شد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲