Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه بارش شدید برف از شب گذشته در ملایر شروع شد و تا امروز ادامه داشت اظهار کرد: در همه مناطق و محورهای  شهرستان بارش شدید بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۷۰ نفر از نیروها از ابتدای بازرشها در محورهای اصلی شهرستان حضور پیدا کرده و نسبت به بازگشایی محورها اقدام کردند افزود: ۳۰۰ تن ماسه و نمک در محورها پاشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری  حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه پنج راهدارخانه شهرستان در حال حاضر با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی به مسافران در محورهای شهرستان است افزود: در حال حاضر محورهای اصلی شهرستان باز است و محورهای فرعی و روستایی نیز بازگشایی شده و نیروها در حال انجام تیغه زنی دیگر محورهای فرعی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های شهرستان دپو شده تصریح کرد: طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر از ابتدای آذرماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به اینکه حدود 8۰ نفر نیروی راهداری با ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در این طرح آماده خدمات رسانی به مرم و مسافران هستند گفت: با توجه به برودت هوا مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت سفر وسایل مجهز از جمله وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: صفوی زاده بارش شدید برف ماشین آلات راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا

 روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:بر اثر بارندگی های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه  شهرستان های  سراوان، مهرستان،سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر محورهای فوق ،محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت،سراوان و محورهای فرعی سوران،پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد:تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد‌.

کرد در پایان یادآورشد:هم استانی‌های عزیز با توجه به شدت بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری ومی توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری