Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:06:50 GMT

انهدام باند فروش سلاح در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۷۴۷

انهدام باند فروش سلاح در فضای مجازی

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی و دستگیری ۳ عضو این باند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی شاملو  در این باره اظهار کرد: در هفته گذشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دادمه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان را در حوالی میدان سبلان  شناسایی کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: با هماهنگی های قضائی روز گذشته  یکم بهمن ماه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر سه عضو  باند فروش سلاح در فضای مجازی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاملو توضیح داد: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان تعداد ۲  قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،بیش از ۵۰ عدد فشنگ جنگی، ۶قبضه سلاح سرد و سایر ادوات کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، گفت: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی  برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی فضای مجازی فروش سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی