Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: ثبت‌نام سجام توسط مردم برای دریافت سود سهام عدالت محدودیت زمانی ندارد و طبق استعلام صورت گرفته تا شش ماه وقت ثبت‌نام وجود خواهد داشت مردم بدون دغدغه و استرس نسبت به ثبت نام سجام اقدام کنند.

حمزه عبدکوند پنجشنبه ۲ بهمن، در نشست هماهنگی دفاتر خدمات الکترونیکی(دفاتر پیشخوان)و رؤسا شعبه‌های بانکی  با اشاره به ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان سطح شهرستان، اظهار کرد: اقناع سازی، اطلاع‌رسانی و توجیه مردم نسبت به عدم محدودیت زمانی ثبتنام سجام توسط مردم برای دریافت سود سهام عدالت باید توسط دفاتر پیشخوان به نحو مطلوبی صورت گیرد تا با این اقناع سازی  و اطلاعات  صحیح از بار ازدحام دفاتر پیشخوان و نیز  دغدغه‌های مردم کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت آبی شهرستان تصریح کرد: وضعیت شهرستان در حالت شکننده‌ای قرار دارد و در صورت هرگونه عادی انگاری به‌طورقطع شرایط  به وضعیت قبل باز خواهد گشت.

عبدکوند با تأکید بر  تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و نیز نظارت و بازرسی‌های مستمر ستاد صیانت و دیگر اکیپ‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باید ثبت نام سجام  طبق نوبت دهی افراد مراجعه کننده و پذیرش حداکثر پنج نفر در سالن اجتماع دفاتر خدمات الکترونیک  انجام گیرد .

وی با تأکید بر عدم ارائه خدمات به مشتریان و مراجعین بدون ماسک توسط متصدیان بانک‌ها و دفاتر پیشخوان و ضدعفونی محیط دفاتر پیشخوان و باجه‌های بانک‌ها، تصریح کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی  استفاده از دستگاه‌های نوبت‌دهی پدالی  و  استفاده از دستگاه‌های لیزی و پدالی ضدعفونی دست در بانک‌ها ضرورت دارد.

انتهای پیام



 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها دفاتر پیشخوان دولت سامانه سجام سود سهام عدالت دفاتر پیشخوان ثبت نام سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند