Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:30:27 GMT

نشست «نسبت معنویت و علم کلام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۸۵۱

نشست «نسبت معنویت و علم کلام» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین پیش نشست از اولین همایش ملی همایش ملی معنویت پژوهی با عنوان «نسبت معنویت و علم کلام» به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی این دفتر برگزار می‌شود.

در این پیش نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی به ارائه بحث خواهد پرداخت و دبیری علمی این نشست را حجت الاسلام والمسلمین مسلم گریوانی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست شنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ از طریق لینک dte.bz/ethicsconf قابل مشاهده است.

کد خبر 5127316

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معنویت کلام اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب تازه های نشر ترجمه پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جشنواره صنعت چاپ تجدید چاپ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ادبیات داستانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود