Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تجهیز بخش آی سی یو ICU (مراقبت های ویژه) اشاره کرد و افزود: این تجهیزات شامل۱۲ تخت ویژه، ۱۲ دستگاه ساکشن، ۱۲ دستگاه مانیتور مخصوص و پنج دستگاه ونتیلاتوراست.

وی در ادامه به تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش آی سی یو ICU (مراقبت های ویژه) بیمارستان کارون شهرستان گتوند اشاره کرد و ادامه داد: در اسفند ماه امسال مناقصه این بخش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند در خصوص راه اندازی بخش سی سی یو CCU(مراقبت های ویژه)  از مطالبات مهم شهروندان گتوند گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مجوز راه اندازی این بخش را صادر کرده که در مرحله جانمایی و تاییدیه نقشه است.

کلانتری افزود: مقدمات و موافقت راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان کارون گتوند نیز با پیگیری های انجام شده از کمیسیون دانشگاه گرفته شده و منتظر تایید نهایی و پیگیری در سطح وزارت می باشد.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از اعزام بیماران شهرستان گتوند برای انجام سی تی اسکن بوده اند که اگر این بخش در گتوند راه اندازی شود، نیازی به اعزام به شهرهای همجوار نخواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: مجوز پرواز بالگرد در شرایط بحرانی برای جا به جایی بیماران اخذ شده و تاکنون با همکاری مرکز اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۲ مورد امداد رسانی در شهرستان گتوند صورت گرفته است.

کلانتری به تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به کلینیک متخصصان بیمارستان کارون گتوند اشاره کرد و گفت: این کلینیک روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر مراجعه کننده پذیرش و با تعرفه دولتی خدمات دریافت می کنند.

وی  با بیان اینکه برای نخستین بار خدمات چشم پزشکی با تعرفه دولتی در این شهرستان انجام می شود، افزود: متخصص چشم پزشکی که در کلینیک متخصصین آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: مجوز راه اندازی بخش تالاسمی درشهرستان گتوند صادر شده و این بخش با ظرفیت چهار تخت در دهه فجر افتتاح می شود.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه مجوز جذب ۱۹ نیرو در شهرستان گتوند با آزمون استخدامی گرفته شد، افزود: تمام این موارد در سه ماه اخیر انجام شده است.

 وی در پایان گفت:امید است با پیگیری و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندارگتوند روند پیشرفت در این حوزه ادامه داشته باشد تا در زمینه بهداشت و درمان از شهرهای همجوار مستقل شده و نیازی به اعزام بیماران نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند آبانماه امسال از دانشگاه علوم پزشکی دزفول جدا و رسما تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار گرفت.

برچسب‌ها گتوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اعتبارات خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اعتبارات گتوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اعتبارات خوزستان اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی بهداشت و درمان شهرستان گتوند جندی شاپور راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه در این مراسم گفت: دندانپزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران و به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت، با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌ها و ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می‌دهند همواره در راه خدمت به آحاد جامعه پیشتاز بوده و هستند.
دکتر محمد قربانی افزود: گرامیداشت این روز خاص، بیان‌گر توجه عموم جامعه به جایگاه رفیع عزیزان دندان‌پزشکان و قدردانی از زحمات ایثارگرانۀ این بزرگواران است تا همواره لبخندی زیبا تقدیم هموطنان خود کنند.

وی در این مراسم در خصوص مسائل و مشکلات موجود با آنها گفتگو کرد و نظرها، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های لازم را برای رفع موانع و حل این مشکلات در جهت ارائۀ هر چه بهتر خدمت سانی به مردم و مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • شناسایی ۶۶۸ بیمار مبتلا به تب مالت در کردستان