Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 دلال ارز و کشف 16 هزار دلار ارز خارجی در مرکز تهران خبر داد.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: با هدف مبارزه با مخلان اقتصادی و پیشگیری از اخلال در نظم عمومی، تیم اطلاعاتی کلانتری 109 بهارستان ظهر روز گذشته موفق شد 2 دلال ارز را که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی در اطراف میدان فردوسی بودند شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به موتورسواران نزدیک و متهمان که متوجه حضور گشت کلانتری در نزدیکی خود شده بودند، از محل متواری و عملیات تعقیب متهمان آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو متهم دستگیر و موتورسیکلتشان توقیف شد، افزود: پس از بررسی موتورسیکلت متهمان، 165 قطعه صد دلاری که در زیر زین موتورسیکلت جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان ارزش دلارهای کشف شده را بیش از 3میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دلار ارز پلیس امنیت دستگیری دلال ارز کلانتری پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه