Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت سوانح جوی در سطح کشور گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کرمان، گیلان، گلستان و مازندران متاثر از سوانح جوی مانند بارش برف، وزش شدید باد و بارش باران بوده اند به طوری که وزش شدید باد منجر به تخریب سقف منزل مسکونی در یکی از مناطق شهر گرگان و مصدومیت سه نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خالدی گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی با کمک نیرو‌های اورژانس یک خانم باردار خانم باردار به بیمارستان منتقل شد و ۱۱ مصدوم محاصره در برف نیز نجات یافتند.

وی عنوان کرد: بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران منجر به انسداد موقت برخی از محور‌های اصلی و فرعی شد که تا کنون گزارشی در خصوص اختلال در عملکرد حوزه سلامت گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: درحال حاضر شاهاد وزش شدید باد در کرمان و گلستان در محور ریگان - ایرانشهر وزش شدید باد و گردو غبار گزارش شده است و در گلستان وزش شدید باد در گرگان، کردکوی و بندرگز منجر به آسیب به واحد‌های مسکونی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر اورژانس سازمان اورژانس وزش شدید باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش