Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:12:47 GMT

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۹۶۴

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسان در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اجرای مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه، ثبت نام مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف‌دار سال ۹۹، با مشارکت بسیج سازندگی، مرکز نیکوکاری ازدواج امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان تا پایان بهمن ماه سال‌جاری فرصت دارند، برای ثبت نام به دفاتر بسیج سازندگی در شهرستان‌ها و یا سازمان بسیج سازندگی استان مراجعه کرده و در این طرح ثبت نام کنند‌.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: در این طرح و در قالب پک کامل جهیزیه، ۱۵ قلم از اقلام مورد نیاز جهیزیه برای نوعروسان به قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: الزامی به خرید تمامی لوازم موجود در پک نیست و امکان خرید اقلام به صورت اختیاری و تکی برای تمامی نوعروسان وجود دارد.

پیرجاهد تشریح کرد: یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش، سرویس قابلمه، پتو دونفره، اتوبخار، سرویس چینی، سرویس قاشق و چنگال، رخت آویز، میز اتو، سرویس بلوری،کتری برقی و ساعت دیواری اقلام پک کامل این جهیزیه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، گفت: طرح جهیزیه آسان و تخفیف‌دار به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان، حمایت از نوعروسان و نیز حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

-انتهای پیام/3463/620/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل انقلاب اسلامی رزمایش ازدواج آسان بسیج سازندگی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی