Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:49:11 GMT

وعده وزیر صنعت برای ارزان شدن لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۵۹۶۵

وعده وزیر صنعت برای ارزان شدن لوازم خانگی

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین خط رباتیک تولید انواع یخچال و فریزر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تحریم سبب شد بخش لوازم‌خانگی کشور با توجه به محدودیت‌های ایجادشده حدود ۴۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: در برخی از اقلام تا ۱۰۰ درصد نسبت به تحریم با رشد روبرو بوده‌ایم و بخش ساخت داخل با رشد قابل‌توجهی روبرو شده است، امروز بازدید از کارخانه داشتیم که خط جدید یخچال با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲۰۰ نفر اشتغال راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: حتی اگر تحریم برداشته شود با توجه به رشد خوبی که در بخش تولید لوازم‌خانگی پیدا کردیم به رشد خود ادامه می‌دهد و تحت تأثیر تحریم قرار نمی‌گیرند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: قیمت‌های لوازم‌خانگی روزبه‌روز در حال کاهش است و امیدوارم برند ایرانی در منطقه به جایگاه خود برسد، در بخش ورق تمهیداتی برای خودروسازان و لوازم‌خانگی اندیشیده شده تا به‌سرعت و باقیمت مناسب محصولات خود را تحویل دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن علیرضا رزم حسینی وزیر صمت لوازم خانگی آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد