Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: به منظور کاهش و پیشگیری ازجرایم در نقاط جرم خیز، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا درآمد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در این طرح که با استفاده از تمامی توان و امکانات نیرو‌های پلیس‌های تخصصی به اجرا درآمد از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد ۱۹ هزار عدد لوازم آرایشی غیر بهداشتی، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فیض جعفری گفت با بیان این که بر اساس برآورد اولیه کارشناسان ارزش لوازم آرایشی غیر بهداشتی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تا پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز تاکید کرد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در این طرح دندان‌های دانش آموز مدارس ابتدایی مراغه ۲ بار به صورت رایگان فلورایدتراپی می‌شود.

الهه حق گشایی افزود: این طرح به همت کارشناسان  دندان خانه‌ها و مراکز بهداشتی در مدارس شهری و روستای اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: فلورایدتراپی روشی ایمن، بی خطر و بدون درد برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان شش تا ۱۴ سال است.

به گفته معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه، در این طرح بهداشتی دندان‌های دانش آموزان معاینه شده و آنهایی که پوسیدگی بیش از حد و نیاز به جرم گیری دارند به پزشک متخصص معرفی می‌شوند.

حق گشایی افزود: در این طرح فلوراید روی دندان‌ها مالیده می‌شود تا مینای دندان تقویت شده و مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی داشته باشد.

وی گفت: این طرح امسال در ۲۰۰ مدرسه ابتدایی مراغه اجرا خواهد شد.
در شهرستان مراغه بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • اثرات جبران ناپذیر افراط در استفاده از رژ لب