Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بیژن زنگنه، با امضای تمبر یادبود مراسم رونمایی موتور سه استوانه، از این اقدام ایران خودرو حمایت کرد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار ایران خودرو ایران خودرو انتخابات 1400 قیمت دلار ویروس کرونا در ایران جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کند.

  شرایط فروش اقساطی KMC T8

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

  شرایط فروش اقساطی جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

  شرایط فروش اقساطی بک X3

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری