Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از فعال بودن طرح راه‌آهن سفیددشت به شهرکرد در چهار قطعه خبر داد و گفت: زیرسازی این طرح تاکنون از ۴۶ درصد پیشرفت برخوردار شده است.

او افزود: برای سرعت‌بخشی به اجرای این طرح اعتبار لازم مورد نیاز است و انتظار می‌رود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده به زودی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت نیازمند ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار

صلواتی با اشاره به چالش‌های تعیین ایستگاه راه‌آهن در شهرکرد اضافه کرد: با وجود اینکه پیمانکار طرح مشخص شده است، اما معارضات موجود ایستگاه راه‌آهن در محل میدان قمر بنی‌هاشم (ع) شهرکرد عملیات اجرایی این طرح را با وقفه مواجه کرد.

او ادامه داد: با این وجود، محل دیگری برای استقرار ایستگاه مشخص شده است که نسبت به دیگر موارد پیشنهادی از نظر اجرایی بودن، فنی بودن و اقتصادی بودن توجیه‌پذیر است.

صلواتی با اشاره به تغییر محل ایستگاه راه‌آهن از میدان قمر بنی‌هاشم (ع) به محدوده اراضی میدان دانشگاه آزاد شهرکرد در منطقه رحمیته، گفت: بر اساس مطالعات کارشناسی این محل بهترین گزینه برای جانمایی ایستگاه است و تنها ۱۵ هکتار معارض در این منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راه آهن زیربناهای حمل و نقل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت

رضا اخلاص‌مند گفت: در حال حاضر حدود ۳۳ میلیون متر مکعب از حجم آب سد کلان ملایر یعنی حدود ۷۳ درصد حجم آن پر است.

او گفت: بیشتر حجم آب مصرفی سد کلان ملایر برای تامین آب شرب شهر ملایر استفاده می‌شود و بخش از آن نیز برای تامین حق‌آبه چند روستای پایین دست سد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به جریان رودخانه کلان ملایر، گفت: سد‌های هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند.

اخلاص‌مند در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ درصد از حجم سد اکباتان همدان آب دارد، گفت: ذخیره فعلی سد اکباتان تقریبا ۱۰ میلیون مترمکعب شده است.

او از میزان بارش‌های ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۴۸ میلیمتر یاد کرد و گفت: تنها ایستگاهی که میانگین بارش‌های آن به نسبت بلند مدت تا کنون کاهش داشته، ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۵۴ میلیمتر بوده که سه درصد به نسبت بلند مدت کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: در حال حاضر از سد اکباتان برداشتی نمی‌شود و این سد بعنوان ذخیره استراتژیک برای فصول زراعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی احداث دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غیر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس