Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تأمین منابع مالی یکی از اهداف مهم هیئت‌های ورزشی برای رسیدن به موفقیت باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان همدان با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون ،حمید سیفی مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان ،مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان و اعضاء هیئت اسکیت شهرستان‌ها در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع سالیانه اسکیت همدان اظهار داشت: تأمین منابع مالی یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت‌های ورزشی برای رسیدن به موفقیت است که باید موردتوجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست جدید دستگاه ورزش تشکیل اردوهای تمرینی و آماده‌سازی تیم‌های ملی سایر کشورها است، گفت: حضور تیم‌های ملی سایر کشورها نه‌تنها به انتقال تجربه و دانش ورزش کمک می‌کند بلکه زمینه‌ساز موفقیت ورزش استان نیز خواهد بود.

سیفی خاطرنشان کرد: همدان از ظرفیت‌های مهم بین‌المللی برخوردار است که باید برای رسیدن به موفقیت در این سطح تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی توجه به بخش استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها را مهم دانست و گفت: هیئت‌های اسکیت استان برای افتخارآفرینی و تداوم در مسیر قهرمانی باید به استعدادیابی توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: اسکیت جزو رشته‌های پایه و مهم به شمار می‌رود و به‌طورقطع موردحمایت خواهد بود.

اتحاد و همدلی رمز سربلندی و موفقیت است

در این جلسه بهمن محمدرضایی بابیان اینکه اتحاد و همدلی رمز سربلندی و موفقیت است به دوری از حاشیه و تنش تأکید و ادامه داد:در مقایسه با داشته‌ها نمی‌توان به‌صورت صددرصدی اما با توجه به معقول بودن انتظارات می‌توان گفت که هیئت اسکیت استان عملکرد بسیار خوبی و نمره قبولی را کسب می‌کند.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: به پشتوانه پیگیری و حمایت‌های سیفی مدیرکل دانشگاهی و قهرمان اداره ورزش و جوانان استان امید داریم اسکیت که یک ورزش نوپایی است و میانگین سنی این رشته ورزشی جوان هست در عرصه‌های بین‌المللی صاحب کسب جایگاه شویم.

همه شهرستان های استان همدان دارای هیئت اسکیت هستند

در این جلسه مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان با اشاره به عملکرد هیئت اسکیت در سال 99 ، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و محدودیت های کرونایی در ورزش حدود دو ماه فعالیت های ورزشی با حظ پروتکل ها آغاز شده است که نسبت به سال گذشته 70 در صد کاهش داشتیم ،وی ورزشکاران سازمان‌یافته استان در بخش بانوان 65 درصد و آقایان 35 درصد فعالیت دارند .

مجیدی با بیان اینکه در حال حاضر همه شهرستان‌های استان دارای رئیس هیئت هستند و همه شهرستان‌ها فعال هستند، افزود: کمیته‌های فعال استان در دو رشته سرعت و فری استایل بسیار موفق عمل کرده است و در حال آماده‌سازی تیم‌های خود برای مسابقات هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منابع مالی رئیس فدراسیون اسکیت بهمن محمدرضایی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان برای رسیدن به موفقیت هیئت اسکیت استان ورزش و جوانان استان همدان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟