Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:13:53 GMT

مارکا: دوران زیدان در رئال تمام شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۰۶۱

مارکا: دوران زیدان در رئال تمام شد

نشریه مادریدی بعد از باخت رئال مقابل تیم دسته سومی و حذف از جام حذفی اعلام کرد دوران زیدان در این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته در رقابت های فوتبال جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید میهمان تیم دسته سومی آلکویانو بود و با نتیجه دو بر یک ناباورانه شکست خورد. این بازی در وقت های معمولی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تاکار به وقت های اضافی کشیده شود و در این وقت تیم حریف گلزنی کرد و صعودی تاریخی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «مارکا» مادرید در چاپ امروز به موضوع برکناری زیدان در پایان فصل پرداخت نوشت: دوران زیدان با رئال مادرید با این باخت از تیم دسته سومی به پایان رسید. مسئولان مادریدی هنوز نمی خواهند تصمیمی عجولانه بگیرند چون در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هنوز شانس دارند. ولی موضوع درباره آینده زیدان مشخص است و در آخر فصل این سرمربی جدا خواهد شد.

رئال در این بازی ۹۰ دقیقه فرصت داشت تا مقابل تیم دسته سومی برتری اش را نشان دهد ولی زیدان راهکاری نداشت. از آن طرف بسیاری از بازیکنان در داخل تیم با زیدان ارتباط خوبی ندارند و این باعث شده تا شکافی در تیم ایجاد شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا اسپانیا زیدان لالیگا تیم دسته سومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند