Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا زهرا ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست نواب روسای هیات‌های ورزشی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گرایش بانوان به ورزش مطلوب بوده اما برای فراگیر شدن ورزش در زندگی آنان باید بیش از بیش فرهنگ‌سازی و فواید ورزش با بیان دلایل علمی آن همراه شود اظهارداشت: در حقیقت لازمه توسعه ورزش بانوان، بهبود باورهای اجتماعی بوده و هزینه کردن در حوزه ورزش خود یک سرمایه‌گذاری مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهبود باورهای اجتماعی، لازمه توسعه ورزش بانوان است افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری رسالت ذاتی‌اش ارتقای همه جانبه وضعیت شاخص‌های بانوان در تمامی حوزه‌ها است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه ورزش نیز با وجود چالش و محدودیت‌ها وضعیت منطقه رو به ترقی تلقی می‌شود افزود: نقش ورزش در ارتقای پویایی و سلامت جامعه به قدری است که می‌توان با تقویت آن در جامعه و فراهم ساختن امکانات برای بانوان، به کاهش هزینه‌های دیگری که از ناهنجاری‌ها در اجتماع نشات می‌گیرد کمک کرد.

وی با بیان اینکه در واقع سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش،نوید یک جامعه پویا و توسعه محور را می‌دهد و نشاط بانوان تضمین‌کننده شادابی در جامعه است گفت: در سطح شهرستان‌ها نیز حضور هیات‌هایی با مدیریت بانوان می‌تواند عامل انگیزشی تلقی شود تا ورزش در سیستان و بلوچستان برای بانوان ارتقا یابد. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان بانوان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان بانوان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، زهرا ابراهیمی در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی‌های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی دارد که ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکار‌های مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکرد‌های جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنر‌های دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران