Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: شرکت ارائه دهنده خدمات که زیر نظر این اداره فعال است با دریافت پیام در زمان و تاریخ مشخص اقدام به دریافت کاغذ باطله می‌کند.

او افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه و یا رایانه با استفاده از این نرم افزار کاغذ باطله خود را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه افزود: این نرم افزار از هفته آینده در شبکه بازار عرضه شده و قابل دسترس است.

زارع افزود: نرم افزار زیست بان برای نخستین بار در شمال غرب و با هدف تفکیک زباله در منزل طراحی شده است.

موسوی حسینی  معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه افزود: چنین فعالیت‌هایی برای کاهش تولید زباله و حفظ محیط زیست بسیار ارزشمند است.

موسوی حسینی افزود: سرانه تولید زباله در مراغه روزانه ۸۰۰ گرم  است و این نرم افزار می‌تواند در بازگشت زباله‌های خشک از جمله کاغذ به چرخه مصرف موثر باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره محیط زیست نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست