Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@08:37:56 GMT

آبی ها آماده برای دیدار حساس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۱۱۳

آبی ها آماده برای دیدار حساس

گل گهری ها برای تقابل با تراکتور، راهی سیرجان شدند تا تمرینات خود را در این شهر پیگیری کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های گل گهر و تراکتور روز شنبه در یک دیدار حساس، روز شنبه و در استادیوم امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم می روند. دیداری که سه امتیاز آن برای رسیدن دو تیم به رده های بالای جدول بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان گل‌گهر که از ابتدای فصل تمرینات خود را در کمپ الیاف تهران آغاز کرده بودند، برای برگزاری بازی های خود، به سیرجان سفر می کردند اما آنها روز گذشته راهی سیرجان شدند و تا زمان برگزاری دیدار حساس مقابل تراکتور تمرینات خود را در این شهر برگزار می کنند.

در تمرین امروز گل گهری ها، مهندس جواهری مدیرعامل گل گهر نیز حضور داشت و پس از اینکه او دقایقی را با بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت، تمرینات سیرجانی ها زیر نظر امیر قلعه نویی و کادرفنی او برگزار شد.

در تمرین امروز شاگردان قلعه نویی در خلال دو تیم زرد و آبی، به فوتبال درون تیمی پرداختند تا خود را برای بازی با تراکتور به شرایط ایده آل برسانند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر تراکتور امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی تراکتور گل گهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت