Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@10:35:58 GMT

عکس ؛ ستاره سرخپوشان همچنان حسرت به دل

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۱۳۸

عکس ؛ ستاره سرخپوشان همچنان حسرت به دل

مهرداد بایرامی در بازی نساجی – شهر خودرو یکی از بازیکنان پر تلاش میدان بود اما ارسال های او به عنوان وینگر منجر به ایجاد موقعیت گل به روی دروازه شهر خودرو نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد بایرامی که فصل گذشته در گل گهر هم شاگرد مجید جلالی بود دیروز و در مشهد در پست وینگر به میدان رفت و بیشتر برای ایجاد موقعیت تلاش می کرد تا گل زنی اما تلاش های او ره به جایی نبرد و در نهایت نساجی بازنده از میدان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نمایش نساجی در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش ستودنی بود تا جایی که سرمربی جدید تیم هم به آینده نساجی امیدوار شد.

 

مهرداد بایرامی که در فصل اخیر موفق به گل زنی برای نساجی نشده است امیدوار است در هفته های آینده به این حسرت پایان دهد. مصدومیت فرزاد زامهران موجب شده بود تا مهرداد بایرامی در پست وینگر بازی کند اما به نظر می رسد در هفته های آتی او فرصت بازی در نوک خط حمله نساجی و گل زنی برای این تیم را پیدا کند.

 

تلاش های مهرداد در این بازی حتی با تحسین مهدی رحمتی مربی حریف هم مواجه شد و در صحنه ای مهدی رحمتی به این بازیکن خسته نباشید گفت. مهرداد بایرامی و دوستان بدون امتیاز میدان مشهد را ترک کردند؛ اما آنها هنوز با منطقه سقوط فاصله دارند و با نمایش امیدوار کننده در مشهد به دنبال تصاحب امتیازات لازم در هفته های پیش رو هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد بایرامی بازی نساجی شهر خودرو شهر خودرو مهرداد بایرامی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهرداد بایرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال نساجی در یکی از مهمترین دیدارهای خود در این فصل روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تراکتور می رود اما ساکت الهامی برای این دیدار دو بازیکن مهم خود را در ترکیب نخواهد داشت.

صالح حردانی مدافع راست و محمدرضا آزادی بهترین گلزن این فصل نساجی به دلیل 4 کارته بودن نمی توانند تیمشان را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

تیم فوتبال نساجی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند