Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:13:28 GMT

مراکز نیکوکاری در ۴ دانشگاه قم پا گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۱۴۴

مراکز نیکوکاری در ۴ دانشگاه قم پا گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در آیین افتتاح مراکز نیکوکاری  ۴ دانشگاه قم، مشارکت تخصصی و علمی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها را در محرومیت زدایی مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط بدنه علمی کشور با کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان نقش موثری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او توانمند سازی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای مددجویان را از اولویت‌های این نهاد برشمرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تقویت فرهنگ خودباوری در بین مددجویان  پارسال ۳۰ درصد اشتغال کل کشور را به خود اختصاص داد.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد با هدف شناسایی و کمک به محرومین محلات گفت: تاکنون ۵ هزار مرکز نیکوکاری در مساجد و دانشگاه‌های استان راه اندازی شده است.

با امضای تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و دانشگاه‌های قم مراکز نیکوکاری در ۴ دانشگاه استان قم راه اندازی شده است.

این مراکز به همت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه‌های قم، علوم پزشکی، حضرت معصومه (س) و صنعتی ایجاد شده است.

در مراکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کمک‌های اهدایی اساتید، دانشجویان و کارکنان به صورت مستقل در هر دانشگاه جمع آوری و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی دانشگاه قم کمیته امداد امام خمینی مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس