Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،غلامرضا نوروزی ظهر امروز در حاشیه حضور در دفتر هیأت پزشکی ورزشی استان مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آمار ورزشکاران مبتلا به کرونا کشور اظهار کرد: اطلاعات خاصی در اختیار نداریم.

وی در ارتباط با بازگشایی امکان ورزشی کشور بعد از بهبود وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: به صورت کلی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هیأت پزشکی ورزشی کشور اضافه کرد: به صورتی کلی پیشنهاداتی را برای بازگشایی اماکن ورزش‌های آبی در شهرهای که وضعیت مناسب‌تری به لحاظ کاهش  کرونا دارند، ارائه دادیم.

وی ادامه داد: رایزنی‌ها در این ارتباط در حال انجام است و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت‌های عالیه در صورت صلاحدید ستاد کرونا کشور این اماکن بازگشایی شود.

رئیس فدراسیون هیأت پزشکی ورزشی کشور درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با دوپینگ، بیان کرد: اقدامات مقابله با دوپینگ مختص وضعیت کرونایی نیست و در همه ایام باید انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰ ـ ۲۱ حساسیت‌ها برای مقابله با دوپینگ با افزایش تعداد تست‌های دوپینگ مواجه هستیم.

نوروزی اضافه کرد: در ارتباط با دوپینگ خود ورزشکاران به عنوان مصرف کننده، خودشان مسؤول هستند و باید پاسخگوی آنچه استفاده می‌کنند باشند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی ورزشی مازندران نوروزی ساری استخر هیأت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت

به گزارش جماران، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی