Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هم اکنون تردد در محور های ارتباطی شهرستان به صورت کامل جریان دارد و موردی از انسداد مسیر در سطح شهرستان گزارش نشده است، افزود: با توجه به احتمال یخبندان از غروب امروز تا صبح فردا، از شهروندان می خواهیم تا حد امکان تردد خویش را به ساعاتی دیگر موکول کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح‌اللهی در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی  شهرستان رشت، در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف، اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف پیرو جلسه مدیریت بحران هماهنگی‌ها به گونه‌ای انجام شد که همه دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت افزود: همزمان با بارش برف از شامگاه گذشته تا صبح امروز از تمام ادارات خدمات‌رسان نظیر برق، آب، گاز، راهداری، هلال احمر ، بخشداری‌ها  ئ شهرداری ها بازدید به عمل آمد و آخرین وضعیت‌ آنها به صورت مستمر رصد شد.   رئیس ستاد بحران شهرستان رشت، گفت: در بازدیدهای میدانی خوشبختانه قطع راه ارتباطی در داخل شهر و روستاهای شهرستان نداشتیم و قطع برق، تنها در چند مورد جزئی بوده است که در اسرع وقت مشکل آنها برطرف شد.   وی با تشکراز همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان که به صورت کامل شب گذشته پای کار بودند، افزود: در ساعات اولیه بارش برف توسط همکاران راهسازی نمک‌پاشی، برف‌روبی و انتقال برف به حاشیه جاده‌ها انجام  پذیرفت و خوشبختانه تمامی شریان ها و راه های اصلی شهرستان، باز می باشد.    فرماندار شهرستان رشت به مردم با اشاره به توقف بارش برف  و وقوع یخبندان به ویژه در صبح فردا،  از شهروندان خواست: از ترددهای غیر ضروربه ویژه در ساعات پایانی شب و اوایل صبح فردا، پرهیز نمایند  و ترددها را به ساعاتی که شرایط دمایی بهتر بود موکول کنند و در صورت ضرورت حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.   مهندس فتح اللهی با اشاره به افت شدید دما به علت بارش برف و یخبندان، از مردم تقاضا کرد: با همکاری خود در راستای مدیریت بهینه  مصرف سوخت و انرژی، زمینه استفاده مستمر همه هموطنان از این نعمات الهی را فراهم آورند.   وی  با تاکید بر عدم  پارک خودروها در حاشیه خیابان‌های اصلی، اظهار داشت: این کار عملیات بازگشایی مسیر و برف روبی را با مشکل مواجه می‌کند و حتی ممکن است باعث وقوع خسارت به خودروهای‌شان شود.   رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت، افزود: براساس آخرین گزارشها، میزان بارش برف در نقاط مختلف شهر و روستایی شهرستان بین 9 تا 20 سانتی متر  متغیر بوده است که  در این میان بیشترین بارش برف در منطقه امامزاده هاشم بوده است ومیزان بارش در  نوارساحلی از جمله بخش های خشکبیجار و لشت نشاء با برف و باران همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برف یخبندان فرماندار رشت شهرستان رشت بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد. حمید سالخورده روز سه شنبه افزود: دستور تخلیه روستا‌های پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب صادر شده است.

محمد جهانگیری فرماندار جازموریان نیز گفت: روستای کروچان جمعیتی افزون بر ۲۰ خانوار دارد و از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل به شمار می‌رود.

رییس ستاد بحران شهرستان جازموریان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد:مردم با دهیار همکاری داشته باشند و روستا در وقت مناسب تخلیه تا اسکان اضطراری آنان در مدارس سطح شهر زهکلوت (مرکز شهرستان) انجام شود.

به علت بارش‌های شدید باران هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوب کرمان صادر شده و همه سازمان‌ها در آماده باش هستند؛ استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی بر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اقدامات در برابر سیل نظارت دارد.

تاکنون راه ۱۰ روستا در جازموریان مسدود و برق ۲ روستای دیگر این شهرستان نیز قطع شده است.

ارتباط جاده‌ای زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان با دلگان سیستان و بلوچستان نیز قطع و مسیر جایگزین بم- ریگان- ایرانشهر معرفی شده، اما از شهروندان خواسته شده به طور جدی از سفر‌های غیرضرور در این شرایط جوی بپرهیزند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • موج سیلاب در جنوب ایران
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر