Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با انتشار بیانیه ای دو انفجار تروریستی امروز پنجشنبه پایتخت عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بیگناه عراقی شد، شدیداً محکوم کرد.

به گزارش  ایسنا، براساس این بیانیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با خانواده های قربانیان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرده و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه همچنین با اعلام حمایت از اقدامات دولت و دستگاه های امنیتی عراق، افزوده است که جمهوری اسلامی ایران همانند همیشه بر حمایت و پشتیبانی از دولت و ملت عراق تاکید می کند و آماده هرگونه کمک احتمالی است.

سفارت ایران ابراز امیدواری کرده است که دستگاه های امنیتی عراق هر سریع عوامل اصلی دست داشته در این انفجار را بازداشت و به جزای عادل برساند.

 بر اساس این گزارش، میدان الطیران در مرکز شهر بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری بود که براساس آمار  مدیریت دفاع شهری عراق، در جریان آن ۲۸ نفر جان باخته و ۷۳ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفارت ایران عراق انفجار تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید

با شهادت نوجوان کرمانی ۱۳ ساله یکی از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان تعداد شهدای این انفجار به ۹۷ شهید گلگون کفن رسید. - اخبار استانها -

سعید ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان از شهادت یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد و اظهار داشت: محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی 13 دی‌ماه کرمان صبح امروز به خیل شهدا پیوست.

وی با بیان اینکه محمدمهدی ایرانمنش که از روز حادثه تا امروز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بوده است، گفت: این مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان تا به امروز شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت صبح امروز به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه این شهید نوجوان کرمانی 13 ساله سن داشته است، ادامه داد: پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده بود.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تا این لحظه 97 شهید برجا گذاشته است.

لازم به ذکر است، در انفجار تروریستی 13 دی‌ماه 1402 در گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی