Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ فرمانده تیپ ۸۲ سپاه استان قزوین گفت: در محضر خانواده معزز شهدای مدافع حرم، میثاق می‌بندیم که راه شهدا را ادامه داده و در مسیر فرامین مقام‌معظم رهبری قدم برداریم که قطعا در این مسیر به دعای خیر پدر و مادر شهدا محتاجیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین، با خانواده شهید مدافع حرم جاویدالاثر "الیاس‌چگینی" و شهید "رسول پورمراد" دیدار کرد، رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا بر کسی پوشیده نیست و امروز آرامش و آسایش کشور را مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید مدافع‌حرم جاویدالاثر" الیاس چگینی" از پاسداران تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بود که در 4 آذر 94 در استان حلب سوریه در دفاع از حریم حضرت‌زینب سلام‌الله‌علیها به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اما پس‌از گذشت بیش از 5 سال از تاریخ شهادتش، هنوز هم پیکر مطهرش به آغوش میهن و مردم شریف استان قزوین و خانواده صبورش بازنگشته است.

همچنین‌ شهید مدافع حرم "رسول پورمراد" در 20 مهر 94 در منطقه قنیطره سوریه بر اثر انفجار خمپاره و جراحات فراوان به فیض شهادت نائل شد که پیکر پاکش در زادگاه وی در شهرک مدرس از توابع شهرستان بوئین‌زهرای استان قزوین در منزل ابدی خود آرمیده است.

سرهنگ مهرداد افروزی، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و با همراهی جمعی از پاسداران و همرزمان شهید، با خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان "الیاس چگینی" و "رسول پورمراد" دیدار کرده و میثاقی دوباره بستند.

وی در این دیدارها گفت‌: بررسی زندگی شهدا نشان می‌دهد که توفیق اعطای مقام شهادت به یک فرد در گرو رزق و روزی‌حلال و تربیت صحیح بوده و ثمره آن، افرادی هستند که برای جامعه الگو شده‌اند.

فرمانده تیپ82 سپاه قزوین: ترور ناجوانمردانه "سردار سلیمانی" آمریکا را در جهان رسوا کردربات‌های پیشرفته مین یاب و زنده یاب به تجهیزات تیپ 82 سپاه قزوین اضافه می‌شودفرمانده تیپ 82 سپاه قزوین: تفکر بسیجی در وجود کادر درمان رسوخ پیدا کرده است

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: دل ما و سایر همرزمان‌شهیدان به دعای خیر و شفاعت شهدا خوش است که اگر در بستر از دنیا رفتیم امید به یاری، شفاعت و دستگیری یاران شهید خود امید داریم.

افروزی گفت: در محضر خانواده معزز شهدای مدافع حرم، میثاق می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم که قطعا در این مسیر به دعای خیر پدر و مادر شهدا محتاجیم.

همچنین پدر شهید مدافع‌ حرم جاویدالاثر الیاس چگینی اظهار داشت: الیاس، مدافع حرم حضرت زینب (س) شد و پس از فیض شهادت هم در جوار حرم ایشان ماند و میهمان حضرت زینب است.

وی گفت: در عالم رویا از الیاس خواستم که برایم دعا کند، گفت: پدر چرا فقط برای خودتان دعا و آرزوی سعادت‌ و عاقبت بخیری دارید، همه اهالی روستا را دعا کنید! که این نشان از آن دارد که دست شهدا برای کمک به ما بسیار باز است و در این راه قطعاً همرزمانشان در اولویت یاری و شفاعت قرار دارند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم استانداری قزوین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم استانداری قزوین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ 82 سپاه صاحب الامر عج فرمانده تیپ 82 سپاه شهدای مدافع حرم استان قزوین الیاس چگینی شهید مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود