Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: مدیریت بیماری کرونا در استان مرهون همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی و رساانه های گروهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد کرونای استان قزوین روز پنجشنبه با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، هدایت الله جمالی پور استاندار، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: با مدیریت مطلوب دانشگاه علوم پزشکی و همکاری همه دستگاهها، فرمانداران، بخشداران، کادر درمانی و بسیج و همراهی رسانه های گروهی خوشبختانه در مقابله با کرونا بسیار موفق عمل کردیم و دستاوردهای خوبی داشته ایم.

وی بیان کرد: قرارگاههای دیگر از جمله طرح شهید سلیمانی هم کمک‌کردند تا کارها بخوبی پیش برود و اقدامات خوبی توسط هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، بسیج و مردم انجام شد و رسانه ها بویژه صدا و سیما همه توان خود را بسیج کردند و در موفقیت ها سهیم و تاثیر گذار بودند.

استاندار قزوین تصریح کرد: اعتماد مردم به مسئولان ارزشمند است و هر کار سختی با مشارکت مردم آسان می شود و این اعتمادسازی نتیجه این حرکت بود که همه یک دل بودند و سپاه و بسیج نگاه مردمی و صادقانه در کار داشت و در کنار رسالت سنگین خود پای کار بود و به نیروی انتظامی کمک کرد.

جمالی پور اضافه کرد: همه همکاری برادرانه و خالصانه داشتند و با تلاش همه مدیران و مسئولان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی توانستیم استان را مدیریت و کنترل کنیم.

وی گفت: در یک مقطع به مرز  ۶۰۰ بستری هم رسیدیم و به بحران نزدیک شدیم و دنبال راه اندازی بیمارستان صحرایی  بودیم اما  عزم اعصای ستاد و توجه و همراهی مردم باعث شد بستری ها به یک سوم رسیده و روند نزولی پیدا کنیم و برخی هفته ها هیچ فوتی هم نداشته باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: توسط کادر درمانی هم اقدامات اساسی شد و به پیشگیری اهمیت دادیم و مراقبت در بخش درمان در بیمارستانها موجب کنترل فرآیند بیماری و فوتی ها شد به طوری که اگر روزی ۱۴ مرگ و میر داشتیم امروز به صفر و یا یک نفر رسیده ایم.

جمالی پور اضافه کرد: البته جمعیت استان پیر است و بیشتر بیماران آی سی یو بالای ۶۵ و ۷۰ سال سن دارند که این موضوع یک تهدید است اما عزم کادر درمانی ما موجب شد از هفته دوم دی ماه روند ابتلا، بستری و فوتی ها رو به کاهش برود.

وی گفت: تلاش می کنیم در بهمن و اسفند ماه که ماههای پرخطر ناشی از سرماخوردگی است بتوانیم کاهش بیمار و فوتی ها داشته باشیم.

استاندار قزوین اظهارداشت: در این مدت در همراهی دستگاهها بی نظیر کار کرده ایم و از دستگاه قضایی، امامان جمعه، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، استانداری، رسانه ها و شورای تامین صدای واحد خدمت به مردم شنیده شد که به موفقیت ها کمک کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

انجمن علمای یمن با تاکید بر اهمیت تحریم شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی این رژیم، از امت اسلامی خواستند برای حمایت از ملت و آرمان فلسطین بسیج شده و برای رساندن آب و غذا و امکانات به مردم غزه اقدام جدی کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات شنیع اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، خواستار بسیج عمومی و حمایت از غزه و آرمان فلسطین در تمامی سطوح رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و نظامی شد.

انجمن علمای یمن طی کنفرانسی که در صنعا برای حمایت از غزه برگزار شده بود امت اسلامی را به بسیج عمومی و اقدام برای بسیج مردمی، بسیج نخبگان علمی و فکری و سیاسی و رسانه‌ای جهت حمایت از غزه دعوت کرد. 

علمای یمن در این کنفرانس که تحت عنوان «ندایی به علمای امت اسلامی برای انجام وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و فتح موعود» برگزار شده بود تاکید کردند که حمایت از غزه و آرمان فلسطین یک تکلیف بزرگ بر گردن همه امت اسلامی در همه سطوح است.

در بیانیه‌ای که انجمن علمای یمن صادر کردند، به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکت‌های اسرائیلی و آمریکایی و همه شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید شده که هرگونه هماهنگی سیاسی و اقتصادی و امنیتی با رژیم اشغالگر باید قطع شود.

صنعا: تا زمانی که جنایات اسرائیل ادامه دارد عملیات‌های یمن متوقف نمی‌شود

علمای یمن از رژیم‌های سازشکار خواستند تا در ماه مبارک رمضان از جنایت عادی‌سازی با اشغالگران عقب‌نشینی و توبه کنند.

در این بیانیه آمده است که مردم در کشورهای عربی و اسلامی باید به رهبری علما برای شکستن محاصره غزه و بازکردن گذرگاه‌ها جهت رساندن غذا و دارو و آب به مردم غزه حرکت کنند و حاکمان خود را برای انجام این کار تحت فشار قرار دهند.

آنها همچنین مجدداً خواستار تجمع جدی و صمیمانه امت اسلامی حول محورهای جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع مقاومت در برابر استکبار آمریکا و غرب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه