Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 مرد که در فضای مجازی اقدام به فروش اسلحه می کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی شاملو " رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در هفته گذشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده موفق شدند متهم اصلی و اعضای این باند و مخفیگاه آنان را در حوالی میدان سبلان شناسایی کنند.

دستگیری باند فروش سلاح در فضای مجازی

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی روز گذشته یکم بهمن ماه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر 3 عضو باند فروش اسلحه جنگی در فضای مجازی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ شاملو توضیح داد: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان تعداد 2 قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،بیش از 50 عدد فشنگ جنگی ، 6 قبضه سلاح سرد و سایر ادوات کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد:پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اسلحه اسلحه جنگی فضای مجازی اخبار حوادث باند حراج تهران اسلحه اینستاگرام سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس ویدئو قتل کرونا آمریکایی پلیس تجاوز سرباز یک زن پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفته: بخش املاک سکو‌های دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت فراهم نشدن امکان احراز هویت مالک و کد پستی ملک مسدود می‌شود. آقای نوروزی میگه در بعضی اوقات دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند. این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.
---
پارک کردن موتور جلوی ورودی ایستگاه مترو. اقدامی عجیب که واکنش یکی از شهروندان رو در پی داشته
تصویر
---
و برگزاری جلسه دوم دادگاه تتلو. دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد. در انتهای این جلسه تتلو گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
---
دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور. به گفته رئیس پلیس فتای تهران، ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان صفحات فضای مجازی که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور بودند، دستگیر و ۳۰۰ فقره تارنمای فضای مجازی که در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور فعال بودند هم بسته شدن. سرهنگ معظمی گودرزی میگه

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد