Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلیمانی امروز پنج شنبه در رزمایش ورزش احسان در سخنانی با بیان اینکه در کشور دو مشکل داریم که یکی مشکل مدیریتی بوده و دیگر مشکل محدودیت منابع است، اظهار داشت: منتها نقاطی که کار را به مردم سپرده‌ایم هم مشکل مدیریت و هم مشکل منابع حل شده است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد مقام معظم رهبری در موضوعات اساسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این بوده که مسائل را هنرمندانه به دست مردم بسپاریم، عنوان کرد: ما در مجموعه بنیاد احسان تلاش کرده‌ایم که این امر را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و به نوعی هر کاری که می‌کنیم در چرخه مدیریت مردمی آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به همکاری این نهاد با گروههای مردمی، جهادی و خیریه‌ها، بیان داشت: در کل کشور تقریباً ۹ هزار گروه جهادی با ما همکاری دارند و رتبه یک گروههای جهادی با تعداد ۷۰۰ گروه، مربوط به لرستان است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه این امر فرصت خیلی خوبی را برای ما ایجاد کرده و اگر بتوانیم این گروههای مردمی را فعال و مسائل و مشکلات استان را از طریق گروههای جهادی و مردمی پیگیری کنیم به طور حتم مشکلات مدیریتی و منابع را رفع خواهیم کرد، ادامه داد: امروز برای اینکه جریان مردمی فعال شود به بحث امید بخشی نیاز داریم، در بیانیه گام دوم انقلاب نیز هسته مرکزی و گفتمانی مقام معظم رهبری در ابتدای آن، بحث امید و امید آفرینی است.

وی، گفت: یکی از ابزارهایی که می‌توانیم جریان امید را در جامعه تقویت کنیم و جریان مردمی در عرصه‌های مختلف فعال شود، حوزه ورزش است، در این راستا یکی از مزیت‌های لرستان قهرمانان و پهلوانان ورزشی هستند، اگر بتوانیم جریانات مردمی را روی این مزیت‌های استانی مستقر کنیم از ظرفیت‌های کشور استفاده بهینه کرده‌ایم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه در لرستان تمرکز ویژه ای در حوزه ورزش از جمله کشتی خواهیم داشت، افزود: در این راستا بحث استعداد یابی باید مورد توجه قرار بگیرد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه امیدواریم با محوریت ورزش کشتی، جریان امید را بتوانیم مجدد احیا کنیم، افزود: یکی از مؤلفه‌های ورزش‌های آئینی و باستانی بحث فتوت و جوانمردی است.

وی با اشاره به اینکه ما الان در لرستان ۷۰۰ گروه جهادی داریم که در جریان سیلاب، زلزله و… کف میدان می آیند و بدون چشم داشتی با دغدغه انقلابی برای مردم کار می‌کنند، گفت: اینها فصل مشترک ما با ورزش هستند، اگر جریان فتوت در کشور ایجاد و این روحیه حاکم شود، کار پیش می‌رود، مردمی کردن ورزش با محوریت کشتی و ورزش‌های باستانی اگر محقق شود به طور حتم نرم افزار فکری و فرهنگی نیز در پیوست آن خواهیم داشت و جریان فرهنگ سازی تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت.

کد خبر 5127459

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره سعید سلیمانی گروههای جهادی ویروس کرونا شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از دیدار و رایزنی رهبر جریان حکمت ملی عراق با ولی‌عهد عربستان سعودی در شهر جده خبر دادند.

‌به گزارش ایسنا، خبرگزاری عربستان (واس) در این باره گزارش داد «محمد بن سلمان» ولی‌عهد این کشور امروز میزبان «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق بود.

طبق این گزارش، در این دیدار «روابط دوجانبه میان ۲ کشور برادر مورد بررسی قرار گرفت».

این دیدار با حضور «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان برگزار شد.

واس به جزئیات بیشتر این دیدار اشاره‌ای نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • عملی شدن «جهش تولید با مشارکت مردمی» نیاز به ورود جامعه نخبگانی دارد
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • الزام جمع‌آوری گازهای مشعل/ برای حل مشکل ناترازی به معاونت انرژی نیاز داریم