Web Analytics Made Easy - Statcounter

حال مهرداد میناوند خوب نیست

مهرداد میناوند که به کرونا مبتلا شده است، وضعیت خوبی ندارد با این حال پزشکان در تلاش هستند تا با درمان‌های مختلف وضعیت او را بهبود ببخشند.

به گزارش طرفداری، مهرداد میناوند که در پی ابتلا به کرونا از دو روز قبل در بیمارستان لاله تهران بستری شده است، از نظر جسمی شرایط خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته پزشک معالجش، میزان اکسیژن خون او دائم درحال تغییر است که این امر کار را برای درمان میناوند سخت کرده است. او در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و پزشکان در تلاش هستند تا وضعیت او را بهبود ببخشند. 

علی کریمی صبح امروز با حضور در بیمارستان از مهرداد میناوند عیادت کرد. علی پروین و افشین پیروانی و تعدادی از اهالی فوتبال هم به صورت تلفنی پیگیر وضعیت او بودند. 

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از دیلی اسپورت؛ اویان اندیکا مدافع ساحل عاجی باشگاه رم ایتالیا روز گذشته در جریان دیدار این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا دچار عارضه قلبی شد و در دقیقه ۷۶ به زمین افتاد.   پس از این اتفاق تیم پزشکی در زمین مسابقه حاضر شد و به سرعت وی را به بیمارستان منتقل کردند و در نهایت این بازی که با حساب ۱ بر ۱ در جریان بود متوقف شد و دو تیم در این مورد با هم توافق کردند. پس از این اتفاق پلگرینی و د روسی با این بازیکن تماس گرفتند تا از شرایط جسمانی وی مطلع شدند.   ایوان اندیکا هم اکنون در بیمارستان بستری است، اما پزشکان گفته اند خطر جانی رفع شده است و این بازی باید آزمایشات دیگری را پشت سر بگذارد. این بازیکن پیش از این در اینتراخت فرانکفورت عضویت داشت و پس از آن به تیم آاس رم پیوست.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • عیادت حضرت آیت الله حسینی از مجروح‌ حا‌دثه تروریستی راسک زاهدان
  • وضعیت ایمن سازی بیمارستانها به کجا رسید؟