Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:21:23 GMT

کولاک شدید گردنه امین الله بجنورد در را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۳۷۲

ایسنا/خراسان شمالی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: کولاک شدید گردنه کوهستانی امین الله در بجنورد را به صورت موقت مسدود کرد.

مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر برف در بیشتر محورهای استان در حال بارش است و تردد در برخی از محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکیدکرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای خراسان شمالی خودداری کنند.

گفتنی است در حال حاضر چهار تیم هلال احمر در گردنه امین الله بجنورد جهت امدادرسانی مستقر شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بارش برف خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: از وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ، مه در خراسان شمالی خبر داد.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را ظهر سه شنبه و زمان پایان آن را صبح پنجشنبه در خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر این سامانه را در ظهر سه‌شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه را در اغلب مناطق استان به ویژه نیمه غربی و بخش‌هایی از شرق شامل شهرستان‌های مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم، بخش‌هایی از بجنورد و شیروان عنوان کرد.

داداشی بیان کرد: چهارشنبه بعدازظهر تا پنجشنبه صبح اغلب نقاط خراسان شمالی به ویژه شرق، جنوب شرق و مرکز استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، بجنورد، بام و صفی آباد، اسفراین تحت تأثیر این هشدار قرار خواهند گرفت.

وی از کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی خبر داد و اثرات مخاطره‌ای این هشدار هواشناسی را کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت عنوان کرد.

کد خبر 6084865

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • دومین مرکز انتقال خون بجنورد افتتاح می‌شود