Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تندباد صبح امروز که با سرعت ۱۲۹ کیلومتر بر ساعت استان گلستان را در نوردید سبب وارد آمدن خسارت به برخی منازل مسکونی و شکستن درختان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، صبح امروز تندبادی با سرعت 129 کیلومتر بخش‌های وسیعی از استان گلستان را درنوردید و سبب بروز خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکستن درختان، کنده شدن سقف برخی منازل مسکونی، پارگی خطوط تلفن و برق و غیره از پیامدهای تندباد صبح امروز در استان گلستان بوده است.

در شهر گرگان تندباد سبب شکستگی بیش از 70 اصله درخت و خسارت به برخی منازل مسکونی شده است. نیروهای شهرداری در همان ساعات اولیه بروز حادثه به پاکسازی معابر مشغول شدند.

البته این تندباد سبب قطعی برق و به تبع آن قطع آب در برخی مناطق استان شده و به رغم تلاش‌های نیروهای خدمات رسان هنوز مشکل برطرف نشده است.

طوفان صبح امروز به گفته قادری، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است.

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان: مشغول برطرف کردن اختلال ایجاد شده به دلیل طوفان هستیمخوزستان پایان هفته طوفانی می‌شود

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان برخی منازل صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان