Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس زینی‌وند استاندار کرمان اعلام کرد: قنات ملک زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به روستای نمونه گردشگری مذهبی بین‌المللی تبدیل می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به آغاز طرح تبدیل روستای 'قنات ملک' به روستای نمونه گردشگری مذهبی بین‌المللی در آینده نزدیک افزود: زادگاه شهید سلیمانی و مزار والدین او محل توجه است و در گلزار شهدای شهر کرمان هم برنامه‌های ساماندهی و طرح جامع آن دیده شده تا مکانی گردشگری مذهبی جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پاسخ حاج قاسم به نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی سپهبد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مجموعه گردشگری گردشگری مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه»، جشنواره «رود و ریل» در این روستای گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عنوان کرد: وجود چشمه‌سارهای پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راه‌آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن‌پور، افزود: اجرای مراسم آئینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راهبان نمونه و مراسم آئینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

بنابراین گزارش، روستای گردشگری «بیشه» در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن «بیشه» و در هم‌جواری آبشار زیبای «بیشه» در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

کد خبر 6079653

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود