Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:35:23 GMT

برهم صالح برای بایدن پیام فرستاد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۵۴۶

برهم صالح برای بایدن پیام فرستاد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، طبق گزارش خبرگزاری عراق (واع)، صالح در این پیام خود بر روابط عمیق آمریکا و عراق و گسترش همکاری راهبردی در سایه چالش‌های پیشرو به ویژه تروریسم و افراطی‌گری تأکید کرد.

او افزود که ما از فرصت همکاری با آمریکا برای کاهش تنش‌های منطقه‌ای و تقویت صلح و ثبات در غرب آسیا استقبال می‌کنیم و امیدواریم که روابط دو کشور در ماه‌ها و سال‌های آینده قوی‌تر شود و بتوانیم راه مشترکی به سمت شکوفایی بیشتر برای عراق و خاورمیانه بر اساس احترام متقابل و ارزش‌های مشترک آزادی و دموکراسی، ترسیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن برهم صالح بایدن عراق آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه