Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد ،گفت: متخلفان با تخریب ۵ هکتار از اراضی ملی این منطقه اقدام به تصرف این اراضی کرده بودند که دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شدند.

او، پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و مقابله با سودجویان را یکی از مهمترین اقدامات حفاظتی دانست و بیان کرد: گشت و مراقبت شبانه روزی  اراضی ملی  در دستور کار نیرو‌های این مجموعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکوگو،  از مردم طبیعت دوست درخواست کرد با مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و یا حمل غیر مجاز محصولات جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری رفع تصرف اراضی اراضی ملی شهرستان لامرد اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان قزوین گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۵۸ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ۶ شهرستان استان تخریب شد.

مهدی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته طی یک اقدام هماهنگ و با حضور کارکنان امور اراضی شهرستان‌های قزوین، بویین‌زهرا، تاکستان، البرز، آوج و آبیک و پس از هماهنگی قضائی و با مشارکت دستگاه‌های مسئول به‌ویژه شهرداری و راهداری تعداد ۵۸ مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در روزهای اخیر و تعطیلات نوروزی شناسایی شده بود قلع و قمع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۱ درصد از اراضی کشاورزی سطح کشور قابلیت زراعت و کشاورزی دارد، از شهروندان درخواست داریم از تغییر غیر مجاز کاربری اراضی جدا خودداری کرده و یگان حفاظت امور اراضی استان را در حفاظت و صیانت از زمین‌های کشاورزی یاری کنند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین با بیان اینکه برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروزی تشدید خواهد شد، ادامه داد: شماره تماس ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی است.

کد خبر 740067

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر
  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • با متصرفین اراضی ملی، قاطعانه برخورد می شود
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر