Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: نفوذ این گردوغبار گسترده به بخش‌های از استان منجمله زاهدان همراه با تشدید جریانات شمالی شدت می‌گیرد و موجب کاهش شدید شعاع دید افقی می‌شود.

او  افزود: بر اساس آخرین خروجی تصاویر ماهواره تشکیل توده گردوغبار گسترده به رنگ بنفش در شمال غرب استان و خراسان جنوبی و یزد مشهود هست که امشب با نفوذ هوای سرد و وزش باد‌های شدید شمال غربی، استان ما نیز میزبان این غبار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری به کاهش کیفیت هوا اشاره کرد و گفت: طبیعتاً با نفوذ این توده گردوغبار به استان کیفیت هوای استان از حالت عادی خارج و برای همه گروه‌های سنی ناسالم خواهد شد.

ملاشاهی افزود: توصیه می‌شود در زمان غبار آلود شدن هوا از تردد به فضا‌های باز خودداری شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- سهراب برفروشان، با اشاره به برنامه‌های کیفی گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: شاخص‌های کلان کیفیت در حوزه تامین نظیر میزان قطعات تعویضی در شبکه خدمات پس از فروش در سه ماهه اول مالکیت (C100)، میزان برگشتی قطعات از خطوط تولید (PPM)، سهم قطعات در آدیت‌های داخلی و اثربخشی سیستم حل مساله بهبود خواهند داشت. 
وی افزود: ایران خودرو با اتکا به تجربیات موفق و دستاوردهای کیفی حاصل از اجرای گام دوم طرح جهش کیفیت در حوزه ارتقای سازندگان و تامین‌کنندگان گروه و هم‌چنین در راستای تحقق استراتژی‌ها و محورهای شش‌گانه ابلاغی مدیرعامل این خودروساز مبنی بر ارتقای کیفیت محصولات و سامان‌دهی شبکه تامین، هم سو با اجرای گام سوم طرح جهش کیفیت در سال ۱۴۰۳ به تعریف و اجرای برنامه های بهبود کیفی در زنجیره تامین اقدام کرده است.
برفروشان با اشاره به اهم برنامه‌های بهبود کیفی در زنجیره تامین، خاطرنشان کرد: بهبود سطح کیفیت ۲۶ قطعه منتخب تحت ریسک در شبکه تامین با تعمیق الزامات و استحکامات کیفیت در فرآیندهای سازندگان منتخب، استقرار نظام های کیفی و تولیدی در ۵۰ تامین کننده خصوصی گروه صنعتی ایران خودرو، مرحله دوم ارتقا و تثبیت سیستم‌های تولید و کیفیت در سازندگان گروه صنعتی ایران خودرو، بازنگری ۱۲ فرآیند اساسی با تشکیل کارگروه تخصصی، ارتقا و توسعه فرآیند نظارت کیفی بر قطعات تامینی، ایجاد منبع برای قطعات منتخب دارای تک منبع تامین تحت ریسک کیفی و هم چنین ایجاد بانک دانشی هم‌گرا و متمرکز در طراحی و تامین و ارتقای کیفی قطعات از جمله برنامه های این خودروساز است.
معاون کیفیت ایران خودرو، با اشاره به اجرای موفق مرحله دوم طرح جهش کیفیت در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: با توجه به میزان سهم کیفیت قطعات در کیفیت محصول نهایی و لزوم ارتقای عملکرد سازندگان و تضمین کیفیت زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، در سال گذشته با طرح‌ریزی و اجرای بیش از ۴۰ برنامه بهبود زیرساختی و محصولی نسبت به پیشبرد اهداف و ایجاد یکپارچگی در ساختار کیفیت گروه اقدام شد.
وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته کیفی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: بهبود سطح کیفیت ۳۴ قطعه منتخب تحت ریسک شبکه با تعمیق الزامات و استحکامات کیفیت در فرآیندهای سازندگان منتخب، مرحله نخست استقرار سیستم های تولید و کیفیت در سازندگان گروه صنعتی ایران خودرو، یکپارچه‌سازی فرآیندهای کیفی حوزه تامین در گروه صنعتی ایران خودرو، اصلاح مشخصات و ویژگی‌های طراحی و تست پلن مواد و قطعات تحت ریسک و نیز کنترل ویژه فرآیند و محصول قطعات اثرگذار در شماره‌گذاری خودرو و الزامات قانونی COP از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، خودشان متضرر می‌شوند
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین