Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:00:29 GMT

ضرورت قهرمان پروری و توسعه ورزش در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۵۷۹

ضرورت قهرمان پروری و توسعه ورزش در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در رزمایش ورزش احسان در سخنانی با تاکید بر اینکه جوانمردی، پهلوانی، فضیلت‌ها و ارزش‌ها با معارف دینی و اسلامی گره خورده است، اظهار داشت: ورزش پهلوانی و کشتی یادآور روحیه جوانمردی است و از دیر باز با فضیلت‌های اخلاقی و اسلامی پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بزرگان ورزش کشتی و باستانی صفات جوانمردی را همواره داشته اند، عنوان کرد: در لرستان نیز همین پیشینه وجود داشته و ورزشکاران همیشه با روحیه جوانمردی، پهلوانی، تواضع و فروتنی شناخته شده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی خدمات خوبی در بحث ورزش داشته است، تصریح کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران لرستانی همواره تداوم داشته است.

حجت الاسلام شاهرخی، بیان داشت: مدال‌هایی که در المپیک، جهانی و… برای لرستان به دست آمده با تعداد مدال‌های قبل از انقلاب مساوی است.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به آرمان‌ها فاصله زیادی داریم و همه باید شبانه روز تلاش کنند، افزود: اعتباری که برای ورزش و به خصوص ورزش کشتی هزینه می‌شود یک سرمایه گذاری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بر ضرورت توسعه ورزش در لرستان با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد تاکید کرد و گفت: در این راستا مدیران، بخش خصوصی، خیرین و نیکوکاران هر چه در این زمینه فعالیت و تلاش کنند، به منافع ملی کمک کرده اند.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم توجه به قهرمان پروری، تصریح کرد: این امر موجب می‌شود که نام نظام اسلامی در جهان بدرخشد.

وی، تاکید کرد: لرستان در رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد و نیازمند توجه ویژه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی، عمران، آبادانی، آب رسانی، بهداشت و… در کشور و همچنین استان لرستان تقدیر کرد.

کد خبر 5127487

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان ورزش ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم، بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف، انتخاب و معرفی شدند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از قهرمان ایران اظهار کرد: برگزاری این نشست خوب هم گام مثبت دیگری بود که با یک کار مشترک میسر شد. این جشنواره‌ها باعث می‌شود از ظرفیت‌های ورزش قهرمانی به خوبی استفاده شود. در سال ۱۴۰۲ در ورزش قهرمانی در ۷۰ رشته بیش از ۹۰۰ مدال کسب کردیم که سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرد.

وی افزود: مجموعه ورزش در کل کشور در حرکتی هماهنگ این افتخارات را کسب کرد و اقدامات تحولی را در دستور کار داشت. تلاش ما این است که تا پایان دولت مسائل را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم. در تحول زیرساخت‌های ورزشی موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رییس جمهوری برگزار کنیم که سال‌ها برگزار نشده بود. پروژه‌های بسیاری شناسایی شد و قرار بر این بود هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال جاری پیش‌بینی شده است و با قدرت کار را ادامه خواهیم داد.

هاشمی افزود: بحث بازسازی مجموعه ورزشی آزادی و سالن‌های تحت پوشش هم مطرح بود و موفق شدیم برای آن تامین منابع بکنیم. احداث مجموعه بزرگ در پایتخت که قول رییس جمهوری بود در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه‌ای در خور نام ایران احداث خواهیم کرد. طرح آمایش سرزمینی هم در دستور کار بود تا عدالت ورزشی حاکم شود.

وی گفت: تمام مطالبات قبلی را پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۳ و در دو هفته آینده با حضور رییس جمهوری پاداش‌های جدید هم اهدا خواهد شد. موضوع سرباز قهرمان هم مورد تاکید است. مجلس تمام مراحل را طی کرده و به زودی تصویب و گلایه قهرمانان برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه صندوق قهرمانان هم کار خوبی بود که انجام شد. بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد. حق پخش تلویزیونی هم با همکاری صدا و سیما در دستور کار است. انصاف مالی در رشته‌های حرفه‌ای نیز مورد تاکید ما بوده که در حال انجام است. واگذاری دو باشگاه بزرگ تهران هم کمک می‌کند تا از روزمرگی خارج شویم. علاوه بر این، کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار است که بعد از ۲۰ سال شاهد آن خواهیم بود.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان