Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تایمز آو اسرائیل، رسانه‌های صهیونیست به نقل از یک مقام ارشد این رژیم به رئیس جمهور جدید آمریکا درباره بازگشت به توافق هسته‌ای ایران تحت شروط پیشین هشدار دادند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با استناد به گفته یک مقام ارشد این رژیم هشدار داد: اگر بایدن برنامه (برجام) اوباما را تصویب کند دیگر جای برای گفت‌وگو با او نخواهیم داشت و بحران در روابط دو جانبه قابل پیش بینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه صهیونیست یادآور می‌شود که رئیس جمهور جدید آمریکا صراحتا از بازگشت به برجام سخن گفته است، اما مذاکرات آتی با تهران را در جهت حصول به توافقی مستحکم‌تر پیش خواهد برد. مذاکراتی که بنابر ادعای او برنامه موشک‌های بالستیک ایران وهژمونی منطقه‌ای آن را نیز در برگیرد.

تایمز آو اسرائیل به نقل از رسانه‌های عبری نوشت: بنیامین نتانیاهو با رسیدن بایدن به ریاست جمهوری آمریکا مجموعه نشست‌هایی را با ارگان‌های مختلف از جمله شورای امنیت ملی، وزارت جنگ، وزارت خارجه، نیرو‌های نظامی و موساد با موضوع ایران برگزار می‌کند.

بنابر ادعای کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی موضوع اصلی این نشست‌ها عدم اجازه به ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است. بایدن نیز گفته که چنین هدفی را دنبال می‌کند.

این تحولات همگی پس از تائید آنتونی بلینکن، گزینه پیشنهادی بایدن برای تصدی وزارت خارجه آمریکا صورت می‌گیرد. بلینکن در نشست سنا اذعان کرد ایران تنها پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اقدام به نقض تعهدات خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق هسته ای ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد

سازمان پخش رژیم صهیونیستی (کان) اعلام کرد که ارتش آمریکا کار انتقال هزاران موشک را پس از حمله ایران و برای تجهیز دوباره نیروی هوایی اسرائیل آغاز کرده است.

منابع آگاه اطلاعاتی مهرماه گذشته نیز اعلام کردند که آمریکا از پایگاه‌های العدید قطر، قبرس، یونان و راماشتاین آلمان مخرب‌ترین نوع بمب‌ها از طریق هواپیما‌های ترابری خود را به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده است.

بر این اساس، آمریکا بمب‌های GBU و GBU ۳۱ از طریق هواپیما‌های ترابری خود را به اسرائیل منتقل کرد. بمب‌های یاد شده مخرب‌ترین نوع مهماتی بوده که تاکنون برای تخریب مناطق مسکونی و زیرساخت‌های غزه به کار رفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیما‌های جنگنده خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • رونمایی از طرح پیشنهادی آمریکا به اسرائیل برای تلافی حمله ایران
  • بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • چرت نگویید! حمله ایران به صهیونیست‌ها دفاع مشروع بود