Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم،ریاضی،مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: ماموران کاشف در حین کنترل خودرو‌های عبوری در موقعیت بلوار شهید خداکرم قم به یک دستگاه خودروی سواری پژو، مظنون شدند و پس از توقیف، در بازرسی از خودروی مذکور، مقدار ۳۴۵ کیلوگرم مغز بادام خارجی به ارزش ۴۰۴ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۱۱۳ ریال به ظن قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که مراتب طی گزارشی برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد، افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

ریاضی اضافه کرد: متهم علاوه بر ضبط کالای کشف شده قاچاق به نفع دولت و همچنین با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعا به پرداخت مبلغ یک ملیارد و ۱۰۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قم قاچاق کالا تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

شاهی گفت: مأموران نیروی انتظامی تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان