Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امام جمعه کاشان در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان با انتقاد از ساخت آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام گلستانه، آقای تفویضی به عنوان دبیر جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در مسجد علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

وی با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه‌ها افزایش پیدا می کند، فرهنگ غلطی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرهنگ خواب، مراوده، تهیه غذا نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی‌های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی‌شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح‌شان قضا می شود.

وی، حجت الاسلام گلستانه را فردی فرهنگی و تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم آقای تفویضی در مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز کاشان موفق و سربلندباشد.

آیت الله سلیمانی در پایان افزود: امیدواریم شاهد تحول فرهنگی و اقامه نماز منسجم در مساجد شهرستان کاشان باشیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله عباسعلی سلیمانی آشپزخانه امام جمعه کاشان اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند