Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان، به‌صورت هدفمند دنبال می‌شود و لازم است این دانشگاه در استان ما، یکی از مراکز سرآمد کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان، منابع انسانی را محور، رکن و مبنای توسعه هر جامعه و کشوری عنوان و بیان کرد: بدیهی است که این مهم از بستر مدرسه و دانشگاه تأمین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود مدارس مطلوب و پرتوان آموزشی و تربیتی را نیازمند آموزگارانی توانمند از حیث دانش، علم و مهارت دانست و اظهار داشت: باتوجه به فرمان راهبردی رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت؛ مهمترین مرکز تأمین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در تمامی استان ها، دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان بر ضرورت توجه سخت افزاری و نرم افزاری به مجموعه دانشگاه تأکید و خاطرنشان کرد: با بهبود فضاهای آموزشی، تجهیزات و امکانات و نیز تقویت بخش مدیریتی، دانشگاه فرهنگیان گیلان باید به یکی از مراکز سرآمد کشور تبدیل شود.

وی به نقش کلیدی و جایگاه مهم هیأت امنا براساس اساسنامه، شرح وظایف و رسالت دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: حضور فعالانه اعضای هیأت امنا و نظارت مضاعف آنان بر حسن اجرای قوانین، مقررات و ضوابط، می تواند در پیشبرد اهداف بسیار اثرگذار باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان به صورت هدفمند انجام می گیرد، یادآور شد: توجه به اسناد بالادستی همچون قانون برنامه و سند چشم انداز توسعه کشور و سند آمایش سرزمینی گیلان و همچنین استفاده از خرد جمعی باید همواره مدنظر باشد.

در این جلسه محمدرضا احمدی سنگری از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و نیز هریک از اعضای هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان استاندار گیلان تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد