Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم استقلال در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر پیگیری شد.

تیم استقلال که خود را برای دیدار مقابل سایپا آماده می‌کند، از ساعت 13 امروز در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد.

به گزارش طرفداری، سید حسین حسینی به دلیل دندان درد و تورم صورت با وجود حضور در محل تمرین استقلال از کادر فنی آبی پوشان مرخصی گرفت و راهی دندانپزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سید احمد موسوی که دیدار مقابل سایپا را از دست داده است، در تمرین امروز تیمش حضور نداشت. وی با حضور در کلینیک به درمان زانوی مصدوم خود پرداخت.

* سبحان خاقانی، ارش رضاوند و محمدحسین مرادمند، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرده و مشکلی برای دیدار با سایپا ندارند.

* آرش برهانی به دلیل برگزاری دیدار تیم امید استقلال و پیکان در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.

* فرشید باقری و میلیچ همچنان در تمرینات تیم استقلال حضور ندارند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به 4  گروه تقسیم شده و با دروازه‌های کوچک کار تاکتیکی انجام دادند. در آیتم بعدی تمرین فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سبز و زرد برگزار شد که استقلالی‌ها 70 دقیقه این بازی درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سایپا در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر پیگیری خواهد کرد.

آبی‌پوشان روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا خواهند بود.

 

اخبار داغ 

مهرداد میناوند به کما رفت امید نورافکن: رضا آذری تیمش را دوست دارد / واکنش نورافکن به انتشار عکس دوستش با پیراهن سپاهان عکس ترسناک کرونایی از محمدرضا گلزار و امین حیایی در پیست اسکی نیوشا ضیغمی چطور عاشق همسر میلیاردرش شد + فیلم کریستیانو رونالدو: سوپرکاپ ایتالیا، جام بسیار مهمی محسوب می شود؛ اسکودتو هنوز در دسترس است زیدان: تمام مسئولیت این شکست را می پذیرم و برای هر چیزی در مورد آینده ام آماده هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به نقل از ایرنا تمرین عصر امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت. مهدی پاشازاده که در گذشته کاپیتان استقلال بود و سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان نیز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

جواد نکونام پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد. بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه این تمرین، بازیکنان به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

محرومیت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، سوژه تمرین امروز بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898423

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت