Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد شاهرخی روز پنجشنبه در دیدار با "ابراهیم یافتیان" عضوهیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: در شهرستان های پلدختر و دیگر شهرستان ها اینترنت ضعیف وجود دارد و دانش آموزان نمی توانند از شبکه شاد به خوبی استفاده کنند که باید این مساله برای حل مشکل دانش آموزان به صورت مناسب حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: نظام اسلامی خدمات بسیار خوبی در کشور از جمله لرستان ارائه داده است البته مخابرات در گذشته تنها جنبه ارتباط تلفنی بود اما اکنون از نظر کیفی و کمی و ضمیمه شدن فناوری اطلاعات به ارتباطات گسترش پیدا کرده است و بنابراین جای تقدیر و تشکر از نظام اسلامی دارد و این اتفاق خوب به واسطه نیروهای دانا و متعهد انجام شده است.

وی  ادامه داد: ما شانی به جزء خدمت به مردم نداریم، باید ادارات را به شیوه ای اداره کنیم که مردم راضی باشند اما باید جریان انقلابی و جهادی هم در ادارات مدنظر همه باشد، مانند زمانی که سیل می آید همه باید پای کار باشند و باید کاری کنیم جریان جهادی و انقلابی در ادارات حرف اول را بزند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مدیر نباید وامدار کسی باشد، تصریح کرد: باید تعهد و تخصص داشته باشد وگرنه با وامدار بودن به دیگران، در مجموعه اداری خودش حاکمیت نخواهد داشت. نباید تبعیض در ادارات باشد، در لرستان چیزی که آزاردهنده است این است که وقتی فردی منصوب می شود شروع به تهاتر می کنند و همین موضوع باعث می شود که تبعیض و فرصت شغلی نابرابر مردم را رنج دهد.

وی با بیان اینکه استان از نرخ بالای بیکاری رنج می برد ادامه داد: لرستان استانی است که پادگان جمهوری اسلامی بوده است و گفتمان امام در این استان رونق داشته است و با پیروزی انقلاب اسلامی جوانان استان برای ایجاد امنیت به جبهه ها رفتند و  ۶هزار و  ۳۰۰ شهید دارد که با جمعیت یک میلیون نفری آن زمان خیلی تعداد شهدای استان زیاد بوده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: باید راههایی که ایجاد اشتغال برای جوانان کند به عنوان یک نوع برنامه نوآورانه در دستور کار مخابرات ایران و لرستان باشد تا جوانان استان مشغول به کار شوند. ما احساس وظیفه می کنیم به جوانان در گروههای جهادی کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه که ما بتوانیم خدمت و ایجاد اشتغال کنیم همان کاری است که شهید سلیمانی می خواست انجام دهد، هر شغلی را ایجاد کنیم تیری به سمت دشمنان است.

ابراهیم یافتیان عضوهیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با تکنولوژی  ftth ( اتصال شبکه فیبر نوری به منازل مسکونی) در داخل شهرها ایجاد شغل می کند و بسیاری از جوئانان برای کافی نت می ورند که این کار می تواند زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند. امیدواریم درسایه ولایت همه خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

برچسب‌ها اینترنت شرکت مخابرات استان لرستان شبکه شاد امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت شرکت مخابرات استان لرستان شبکه شاد اینترنت شرکت مخابرات استان لرستان شبکه شاد امام جمعه خرم آباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته قمری وفا، با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

قمری وفا در پایان گفت: هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6081014 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری