Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد دادرس، مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف که از دیروز در استان آغاز شده و همچنان نیز در برخی از مناطق در حال بارش است، ارتفاع آن بین ۵ تا ۸۰ سانتی متر رسیده است.

او از خروج سامانه سرد و بارشی خبر داد و افزود: این سامانه اواخر وقت امروز از نواحی شرقی استان خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی گیلان تصریح کرد: با توجه با بارش برف و بروت هوا، برای فردا یخبندان سراسری پیش بینی شده است، بنابراین رانندگان باید برای جلوگیری از حوادث رانندگی، بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

علی فتح الهی ، فرماندار رشت امروز گفت: بارش برف که از نخستین ساعات دیشب در این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

او افزود: در این شهرستان بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.


یونس محمودی ، فرماندار شهرستان لاهیجان هم گفت: در شهر لاهیجان ۵ سانتیمتر برف و در مناطق کوهستانی ۲۰ سانتی متر برف باریده است.

او افزود: بارش برف در این شهرستان همچنان ادامه دارد.


از املش هم خبر رسید ارتفاع برف در روستا‌های مناطق کوهستانی رودبارسرا، گرمابسرا، شوئیلک، تماجان، سرتربت، هلوچالک، شهرسمام، باباجان دره، سیاه کوه و خصیل دشت به ۷۰ سانتیمتر و در روستا‌های کوهپایه‌ای تابستان نشین، شردره و طارم سرا ۲۰ سانتی متر رسیده است. در شهر املش برف نمی‌بارد.

بارش در ارتفاعات تالش همچنان ادامه دارد.

غلامحسین بختشاهی ، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی شهرستان تالش از جمله محور اسالم به خلخال به ۳۵ سانتی متر رسیده است.

او  افزود: در حال حاضر از روستای ورگه دره محور اسالم به خلخال به سمت انتهای حوزه گیلان کولاک شدید داریم.

عباس صابر ،  فرماندار آستارا هم گفت: در کوهستان‌های این شهرستان ۲۰ سانتی متر و در جلگه هم ۵ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.
بارش برف در شهرستان آستارا قطع شده است.


میرغضنفری،  فرماندار بندرانزلی هم گفت: در این شهرستان دیشب فقط ساعتی برف بارید.

بخشدار عمارلو هم از بارش ۱۵ سانتی متر برف در جیرنده و ۲۰ سانتی متر در کلیشم و بخشدار خورگام از بارش ۴۰ سانتی متر برف در بره سر و ۷۰ سانتی متر مود قاسمی فرماندار رضوانشهر هم گفت: در مناطق کوهستانی این شهرستان ۳۰ سانتی متر و در جلگه ۲ سانتی متر برف باریده است. بارش برف در این شهرستان قطع شده است.

در شهر رودبار هم برفی نبارید.


فرماندار سیاهکل هم گفت: بارش برف در این شهرستان از دیشب آغاز شد و همچنان ادامه دارد. محمود صوفی گفت: تاکنون در کوهستان‌های سیاهکل و گردنه لاریخانی ۸۰ سانتی متر و در شهر دیلمان ۵۰ سانتی متر و شهر سیاهکل ۳ سانتی متر برف باریده است.

محمد حسن پور  ، سرپرست فرمانداری شفت هم گفت: بارش برف در این شهرستان که از دیشب آغاز شد هم اکنون قطع شده است.

او گفت: در امامزاده اسحاق و امازده ابراهیم شفت و ارتفاعات سیاه مزگی و چماچاه بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.
بارش برف در این مناطق قطع شده است.


فرماندار فومن هم گفت: بارش برف از دیشب در این شهرستان آغاز شد. در کوهستان‌های فومن بیش از ۸۰ سانتی متر و در جلگه ۵ سانتی متر برف بارید. در شهر ماسوله هم ۵۰ سانتی متر برف بارید. محمدرضا محسنی گفت: بارش برف در این مناطق قطع شده است.

فرماندار لنگرود هم گفت: در مناطق کوهستانی اطاقور و کومله این شهرستان نیم متر برف باریده است. رحیم حیدری گفت: در شهر چاف و چمخاله و لنگرود هم مخلوط برف و باران می‌بارد.


پورحضرت،  فرماندار ماسال هم گفت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این شهرستان ۵۰ سانتی متر و در جلگه ۱۰ سانتی متر رسیده است. بارش برف در کوهستان‌ها همچنان ادامه دارد، ولی در شهر ماسال قطع شده است. بارش ۵ تا ۸۰ سانتی متر برف در گیلان

محمد مهدی مظفری،  فرماندار رودسر هم گفت: بارش برف در این شهرستان از دیشب شروع شد و تاکنون در اشکورات رودسر ۵۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است. در جلگه مخلوط بارش برف و باران است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف وضعیت جوی بارش برف در این شهرستان سانتی متر رسیده متر برف باریده همچنان ادامه مناطق کوهستانی ۵۰ سانتی متر ۸۰ سانتی متر ۲۰ سانتی متر ۵ سانتی متر قطع شده آغاز شد هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری باران در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران در ارتفاعات و دامنه‌ها افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین در ارتفاعات و دامنه‌ها از دیگر پدیده‌های جوی در این مدت است.
وی همچنین با بیا ن اینکه از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت گفت: فعالیت‌های دریایی هم تا فردا با احتیاط مناسب است.

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان