Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@09:34:31 GMT

رائول آماده نشستن روی نیمکت رئال شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۷۹۶

رائول آماده نشستن روی نیمکت رئال شد

یک رسانه اسپانیایی آینده سرمربی رئال مادرید بعد از شکست مقابل تیم دسته سومی را در خطر دانست.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از باخت فاجعه آمیز از تیم دسته سومی آلکویانو تحت فشار است و در لبه پرتگاه قرار دارد.

طبق گزارش های رسیده این باخت و حذف از جام حذفی به دست تیم سومی مسئولان رئال را تحت فشار گذاشته و در صورت تکرار شکست رئال می خواهند تصمیمی درباره آینده زیدان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعدی رئال مقابل آلاوس است و در صورت نتیجه نگرفتن رئال در این بازی بدون شک فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه تصمیمی خواهد گرفت. با رفتن پوچتینو به پاری سن ژرمن که گزینه مربیگری در رئال بود نزدیکترین گزینه برای جانشینی زیدان، رائول گونزالس اسطوره رئالی ها و مربی تیم دوم قوهای سپید است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی رئال مادرید زیدان جام حذفی رائول گونزالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال