Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد الله‌کرم نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل مشکلات اجتماعی در محدوده میدان قمر بنی‌هاشم(ع) احداث ایستگاه راه‌آهن از این مکان به منطقه رحمتیه واقع در اراضی سپاه تغییر یافت.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی همیشگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در تکمیل پروژه‌های ملی، اظهار داشت: هرچه سریع‌تر باید موانع تملک این اراضی برطرف شده و اداره راه‌و‌شهرسازی اراضی جایگزین به سپاه  بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت تسریع در اجرای این طرح ملی افزود: تا به امروز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و اختصاص 200 میلیارد دیگر نیز به طور جدی در حال پیگیری است.

نصیری در خصوص تکمیل پروژه راه‌سازی در محور بروجن به لردگان گفت: در حال حاضر در کیلومتر 36 و 37 این پروژه مشکلات تداخل حریم و خطرآفرین بودن به دلیل نزدیک شدن به خطوط انتقال گاز ایجاد شده که لازم است به طور دقیق مطالعات کارشناسی صورت پذیرد که مبادا در آینده حادثه‌ای ناگوار رخ دهد اما سخت‌گیری بی‌جا نیز نباید صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: راه آهن چهارمحال و بختیاری میدان قمر معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد

عباس حلوایی‌زاده،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  با اشاره به مهم‌ترین اقدامات پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت