Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-19@19:50:57 GMT

وزیر نفت: چند روز صبر کنیم ببینیم چه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۸۲۷

وزیر نفت: چند روز صبر کنیم ببینیم چه می‌شود

وزیر نفت در پاسخ به اینکه آیا فروش نفت ایران با آغاز ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا، راحت‌ می‌شود، گفت: چند روز صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.

بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه، دوم بهمن‌ماه) درحاشیه آیین بهره‌برداری رسمی از پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس یکی از بزرگترین پروژه‌های تامین خوراک است، در بخش پایین دست این پالایشگاه پتروشیمی‌هایی هستند که باید تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت یک مینی‌پالایشگاه با ظرفیت پالایش روزانه ۱۵ هزار بشکه برای تولید بنزین و یک واحد PDH (طرح‌های تولید پروپیلن از مسیر پروپان) با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن در ادامه طرح پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس خبرداد و گفت: ریل‌گذاری خوبی انجام شده است و تا پایان ۱۴۰۱ هیچ گازی در مشعل نمی‌سوزد.

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا با روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا، ایران می‌تواند راحت محموله‌های نفت خام خود را روانه بازارهای جهانی کند، تصریح کرد: چند روز صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تأسیسات جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه نفت ایران با ظرفیت فرآورش روزانه بیش از ۵۶ میلیون مترمکعب و سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلار امروز با فرمان رئیس‌جمهوری به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

برچسب هابهره‌برداری رسمی از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بیژن زنگنه تحریم نفتی جو بایدن شرکت پالایش گاز بید بلند و مسجد سلیمان

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بیژن زنگنه تحریم نفتی جو بایدن آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بیدبلند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.

یازرلو ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است