Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:27:52 GMT

انهدام باند فروش سلاح تهران در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۹۲۱

انهدام باند فروش سلاح تهران در فضای مجازی

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ علی شاملو روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: هفته گذشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بی درنگ ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده موفق شدند هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان را در حوالی میدان سبلان شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی روز گذشته  یکم بهمن ماه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر سه عضو  باند فروش سلاح در فضای مجازی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

شاملو توضیح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲  قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، بیش از ۵۰ عدد فشنگ جنگی، ۶قبضه سلاح سرد و سایر ادوات کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را به سرعت با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

توقیف محموله کالای قاچاق در غرب تهران 

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در شهرک غرب خبر داد.  

سرهنگ سلمان آدینه وند بیان داشت: در کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح  شهر تهران، ماموران پایگاه غرب یگان امداد تهران حین گشت زنی در محدوده شهرک غرب موفق شدند یک خودروی حامل بار کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودروی سواری، عنوان کرد: در بررسی از داخل خودرو پنج تشک ماساژور قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.  

فرمانده یگان امداد تهران ابراز داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه اموال کشف شده در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

کشف ۱۷۰۰ قرص متادون در محموله پستی 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف محموله پستی حاوی یک هزار و ۷۰۰ قرص متادون به مقصد کشورهای اروپایی خبر داد.  

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در توضیح این خبر، بیان داشت: در پی تماس حراست اداره پست یکی از مناطق تهران به مرکز فوریت پلیسی مبنی بر حضور جوانی که قصد ارسال بسته پستی مشکوک به کشور های اروپایی دارد، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی حضور یافتند.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که محموله پستی حاوی تعداد فراوانی قرص های سفید رنگ است که برای بررسی های دقیق تر محموله پستی به آزمایشگاه ارسال شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله پستی حاوی یک هزار و ۷۰۰ قرص متادون است که متهم قصد داشته قرص های متادون را به وسیله محموله پستی به کشورهای اروپایی ارسال کند.  

وی با اشاره به اینکه ماموران عملیات پایگاه هفتم این پلیس در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را در محدوده اداره پست در حال پرسه زنی شناسایی و دستگیر کنند، اضافه کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هفتم  پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انتقال یافت.

حسنوند گفت: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب‌ها سلاح سرد شهر تهران سلاح گرم استان تهران کالای قاچاق فضای مجازی فاتب پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح سرد شهر تهران سلاح گرم سلاح سرد شهر تهران سلاح گرم استان تهران کالای قاچاق فضای مجازی فاتب پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور ماموران پایگاه پلیس مبارزه فضای مجازی کالای قاچاق محموله پستی موفق شدند فروش سلاح مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با همدستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تأیید صحت خبر متهمان را به صورت شبانه‌روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند، تصریح کرد: سرانجام با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان، موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه‌ای بوده در یکی از خیابان‌های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی شد.

ساکی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست‌ساز شبه‌خودکار مجهز به صدا خفه‌کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشته که سلاح کمری در اختیار همدستش است که در ادامه مأموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان‌های شهر شناسایی شد و وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشته به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم نیز در بازجویی‌های به عمل آمده به مخفی کردن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد و مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر پنج تیر فشنگ نیز کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساکی با تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان بیان کرد: مبارزه با سارقان از اولویت این فرماندهی است و پلیس ملایر از هیچ کوششی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان فروگذار نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای