Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان این که فردا نماز جمعه در همه نقاط استان برگزار می‌شود گفت: فردا نماز جمعه در شهر‌های ۲۵گانه استان بوشهر و در مرکز استان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، وضعیت و شرایط کرونایی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از 10 شهرستان این استان تنها تنگستان در وضعیت زرد قرار دارد و مابقی دارای شرایط آبی کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که رعایت همه جانبه مردم سبب کنترل بیماری و ویروس کرونا شده است افزود:رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی باید ادامه داشته باشد چرا که بی‌توجهی به آن سبب انتشار کرونا و افزایش بیماران و خسارت جانبی آن می‌شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان این که 25 شهر استان بوشهر دارای امام جمعه هستند افزود: بر اساس مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه در شرایط زرد و آبی کرونایی برگزار می‌شود و بر این اساس در تمامی شهرهای 25گانه استان بوشهر نماز جمعه فردا اقامه می‌شود.

نماز جمعه پس از وقفه‌ 11 ماهه در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود نماز جمعه در همه شهر‌های استان ایلام برگزار می‌شود نماز جمعه این هفته در همه شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود

بهمیاری با اشاره به اقامه نماز جمعه در مرکز استان بوشهر به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: نماز جمعه  فردا در مرکز استان بوشهر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده نمازگزاران از ماسک گفت: استفاده از ماسک برای همه نمازگزاران ضروری است و در این راستا رعایت فاصله‌ فیزیکی و همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و بطری آب آشامیدنی در راستای مقابله با کرونا مورد تاکید است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود مرکز استان نماز جمعه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح