Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، با انتقاد از ساخت آشپزخانه‌های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپز‌ها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امام جمعه کاشان در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان با انتقاد از ساخت آشپزخانه‌های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپز‌ها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در کاشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام گلستانه، آقای تفویضی به عنوان دبیر جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم که در مسجد علی اکبر (ع) کاشان برگزار شد، آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، درباره آشپزخانه‌های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپز‌ها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

وی با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه‌ها افزایش پیدا می‌کند، فرهنگ غلطی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرهنگ خواب، مراوده، تهیه غذا نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی‌های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی‌شد، الان اکثر خانواده‌ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می‌شود.

وی، حجت الاسلام گلستانه را فردی فرهنگی و تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم آقای تفویضی در مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز کاشان موفق و سربلندباشد.

آیت الله سلیمانی در پایان افزود: امیدواریم شاهد تحول فرهنگی و اقامه نماز منسجم در مساجد شهرستان کاشان باشیم.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کاشان امام جمعه انتخابات 1400 آشپزخانه های ا ساخت آشپزخانه اقامه نماز دید نامحرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم