Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@03:11:53 GMT

ده هزار مهاجر در حال حرکت به سمت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۰۷۶

ده هزار مهاجر در حال حرکت به سمت آمریکا

به گزارش خبرآنلاین ایل‌جورناله در گزارشی با عنوان اولین آزمون بایدن نوشت:هزاران نفر با هدف مهاجرت به آمریکا به سمت این کشور حرکت کرده اند. آنها معتقدند که سیاست های مهاجرتی آمریکا با روی کار آمدن بایدن در مقایسه با دورۀ چهارسالۀ ترامپ براستی متفاوت خواهد بود. ترامپ به سبب بستن مرزهای کشور مورد نفرت بسیاری قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بایدن در نظر دارد به 11 میلیون مهاجر غیرقانونی ملیت آمریکایی بدهد.

 

آنها معتقدند که سیاست های مهاجرتی آمریکا با روی کار آمدن بایدن در مقایسه با دورۀ چهارسالۀ ترامپ براستی متفاوت خواهد بود. ترامپ به سبب بستن مرزهای کشور مورد نفرت بسیاری قرار گرفته بود. حتی بایدن در نظر دارد به 11 میلیون مهاجر غیرقانونی ملیت آمریکایی بدهد.
تعداد ده هزار نفری که از هندوراس به سمت آمریکا حرکت کرده اند، اولین محک آزمون برای بایدن  به شمار می آیند. دستورکار هم اکنون نیز مملو از فشار و اضطرار است با کارزار واکسیناسیون کرونا که در رأس آن قرار دارد. مدیریت پدیدۀ مهاجرت ممکن است در عرض چند ساعت به یک موضوع داغ تبدیل شود.
البته گواتمالا و مکزیک در حال همکاری به منظور انتقال مهاجران به کشورهای مبدأ هستند لیکن این عملیات ساده نیست. تعداد مهاجران باعث نگرانی مقامات شده است و ممکن است بایدن را نیز درگیر سازد. این مسأله فقط به آمریکا مربوط نمی گردد بلکه مکزیک نیز که اواسط دسامبر پیروزی نامزد دمکرات را به رسمیت شناخت نیز درگیر است. این کشور آمریکای مرکزی باید همچنان به کنترل مرزها ادامه دهد.
بدین ترتیب در حالی که ترامپ خود را آمادۀ ترک کاخ سفید می نماید، بایدن با یک سلسله احکام روبروست که باید در کوتاه مدت آنها را به تصویب برساند: مهاجران غیرقانونی حاضر در کشور و آب و هوا دو موضوع بسیار مهم به شمار می آیند. باید دید که رویکرد بایدن با این مسائل چگونه خواهد شد.

310 310

کد خبر 1478533

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم

حجم ویدیو: 5.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ